Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Szampony Catzy pomocne w walce z LZS ?

Kochani z gory was przepraszam za brak polskich znakow. Moj komputer ma jakis mam nadzieje tylko chwilowy problem i nie moge zainstalowac na nim polskiego jezyka i przez to nie mam polskich znakow niestety :/  Jakis czas temu dzieki uprzejmosci Pani Izaebli otrzymalam do testowania dwa szampony firmy Catzy. Prawde mowiac kiedys zastanawialam sie nad ich kupnem ale moja skora od dluzszego czasu zle reaguje na szampony z sls i zwyczajnie zrezygnowalam z zakupu. Nadazyla sie jednak okazja zeby je przetestowac za co bardzo serdecznie dziekuje Pani Izabeli. Szampony przyszly do mnie zapakowane w karton w zielono-czrwonym kolorze  adekwatnie do kolorow szamponow firmy Catzy. Oba szampony sa produktami przeznaczonymi do wlosow z lupiezem, zielony z dodatkiem ziol na lupiez lojotokowy, czerwony natomiast (moim zdaniem nieco delikatniejszy) do zwyklego lupiezu. Waznym skladnikiem kazdego z szamponow jest pirytonianem cynku. Ja juz kiedys probowalam produktu z cynkiem i bylam ba

Zakupy z Polski



Dziś po raz pierwszy zdecydowanie zdjęciowy post ;) Zapraszam do oglądania :)

Silikonowa szczoteczka do twarzy Rossmann 4 zł

Udało mi się kupić zwykłe lakiery Semilac, i pierwsza rzecz która od razu mi w nich nie pasuje to nazwy.Caribbean Sky to dla mnie raczej kolor miętowy a drugi  Dark chocolate to zdecydowanie bardziej śliwka więc lepiej się nie sugerować nazwą. Poniżej na zdjęciach będą również juz na pazurkach.
9,90 za sztukę.

Yankee Candle kilka owocowych zapachów zakupionych w ślicznym sklepie stacjonarnym, niestety trafiłam na zakończenie jego działalności :/ Do tej pory jakoś nie kusiły mnie, ale w końcu i na mnie po działała magia Yankee ;)
Chyba kolo 8 zł jeden

Marion 3,99 zł


Joanna oraz Orzeszek zostały już wypróbowane  ( a o wersji z makiem juz kiedyś pisałam.)
Joanna 2,49 zł


Pomadka około 5 zł Rossmann 


Peeling poniżej tez już został wypróbowany i ku mojemu zdziwieniu, i nastawieniu że przecież peeling powinien mieć drobinki peelingujace ten nic takiego nie ma, znów myląca nazwa.
Kupione w sklepie z akcesoriami fryzjerskim 18 zł


Isana Oriental Spirit zapach przepiękny.
Rossmann 3 zł na promocji.

Zdjęcie wyszło niewyraźne, ale juz nie miałam czasu na robienie lepszego.
Kupione w sklepie z akcesoriami fryzjerskimi 30 zł

Odżywka Golden Rose 11zł
Gumeczki invisi bobble, po które myślałam że nigdy nie sięgnę, a jestem z nich o dziwo niesamowicie zadowolona, to chyba jedyne gumki po których włosy nie odkształcaja mi się tak bardzo, i mogę po nich nawet wyjść z rozpuszconymi włosami, jeszcze nie miałam gumę po których mogłaby rozpuścić włosy.


W kolorze ciemnego fioletu kupione w sklepie fryzjerskim za 15 zł chyba.

Peeling i maseczka do rąk 2,99 zł, Zabieg laminowana 3,99 zł, maska do wlosow 3,99 zł 


Marion 7 efektów 2,99 zł 


Chusteczki Alterra około 3 zł, Facelle około 3 zł. Oraz mydełko Dudu Osun 18 zł wszystko kupione w Rossmannie.


Głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy, kupiony w zasadzie dla mojego mężczyzny, ale ja również chętnie go używam. Rossmann 8 zł (Lubie miniaturki)


Skórzany czerwony portfel z małego stacjonarnego sklepiku za 49 zł z 2 letnia gwarancja ;) matowa pomadeczka w płynie Golden Rose 19 zł odcień nr 19, oraz druga już szmineczka matowa w kredce Golden Rose nr chyba 11 a druga mam w kolorze nr 15, cena 11 zł, na stoisku Golden Rose.


Temperowka Golden Rose ceny nie pamiętam chyba kolo 10 zł, i coś do zdobienia pazurów, prezent od mamy :)



No i to by było na tyle chyba, jeszcze kilka ciuszków ale nie wiem czy was go interesuje ;)

Komentarze

Popularne posty