Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Szampony Catzy pomocne w walce z LZS ?

Kochani z gory was przepraszam za brak polskich znakow. Moj komputer ma jakis mam nadzieje tylko chwilowy problem i nie moge zainstalowac na nim polskiego jezyka i przez to nie mam polskich znakow niestety :/  Jakis czas temu dzieki uprzejmosci Pani Izaebli otrzymalam do testowania dwa szampony firmy Catzy. Prawde mowiac kiedys zastanawialam sie nad ich kupnem ale moja skora od dluzszego czasu zle reaguje na szampony z sls i zwyczajnie zrezygnowalam z zakupu. Nadazyla sie jednak okazja zeby je przetestowac za co bardzo serdecznie dziekuje Pani Izabeli. Szampony przyszly do mnie zapakowane w karton w zielono-czrwonym kolorze  adekwatnie do kolorow szamponow firmy Catzy. Oba szampony sa produktami przeznaczonymi do wlosow z lupiezem, zielony z dodatkiem ziol na lupiez lojotokowy, czerwony natomiast (moim zdaniem nieco delikatniejszy) do zwyklego lupiezu. Waznym skladnikiem kazdego z szamponow jest pirytonianem cynku. Ja juz kiedys probowalam produktu z cynkiem i bylam ba

Nivea kremowy nawilżający żel pod prysznic. Co myślę o Nivea?


Nivea, marka znana od bardzo wielu lat myślę że większość z was zna markę tak jak ja od dzieciństwa. Nie znam chyba nikogo kto mógłby powiedzieć nie znam nie używałem. Początkowo firma jak wiemy zajmowała się jak wiemy, kultowy znanym nam wszystkim kremem, e niebieskim metalowym, słoiczku z białym napisem, i przez lata niezmienny zapachu, który to zapach zna chyba każdy. Z czasów dzieciństwa pamiętam że kremu używalo się dosłownie do wszystkiego, to było aż śmieszne kiedy słyszało się jak na każdą rzeczy świetny jesy krwi Nivea. "Masz sucha skórę?  Słuchaj Nivea jest najlepsza smaruj przejdzie Ci." Albo, "Ojej poparzylas się? Użyj kremu Nivea", czy Usta Ci pękają? Weź Nivea pomaga na wszystko". Tego się nie da zapomnieć :). 
Ja jakoś nigdy nie przepadalam za kremem Nivea tym tradycyjnym, był tłusty i mocno pachnial, niemniej jednak stosowałam go na dłonie, czy też jak gdzieś wychodziłam jako dziecko, pamiętam zawsze babcia mnie nim smarowala i sama też nim zawsze pachniala, nie jest to mój ulubiony zapach ale kojarzy mi się z dzieciństwem :)
Po jakimś czasie w moim domu pojawiła się inna wersja kremu Nivea bambino, które o wiele bardziej odpowiada mi za pachami, mimo że jest tak samo tłusty bardziej również odpowiada mojej skórze. Krem bambino towarzyszy mi do dziś, bardzo dobrze sprawdza się na różne podrażnienia, drobne wypryski itp. Nie będę bardziej opisywać, tego kremiku, bo tematem miał być żel pod prysznic.

Przechodzimy więc do żelu.


- plastikowe ładne opakowanie, z którego można wydobyć wygodnie produkt, chociaż przy końcu trochę ciężko 
- konsystencja kremowa, kolor biały 
- zapach, co tu dużo mówić Nivea poprostu :D
- Skład: poniżej ;)


Moje odczucia co do żelu?  Żel jak żel, myje bo to ma robić. Podczas pierwszego użycia, myślałam sobie pod prysznicem, przyjemne uczucie nawilżenia podczas kąpieli i już byłam skłonna wydać mu dobra opinie, kiedy to zmykam produkt i czułam jak moja skóra aż skrzypi z braku jakiegokolwiek nawilżenia, balsam (również Nivea)  musiał zostać zastosowany. Po kolejnym użyciu moje niezadowolenie było już mniejsze, skóra już tak bardzo nie skrzypiala, nadal jednak nie było dobrze, ale przy kolejnych razach było zawsze troszkę lepiej.

Nie podam wam ceny tego kosmetyki bo jej nie znam, przyznam się szczerze że sama nie zakupiłam raczej produktów Nivei, ten produkt jak i kilka innych dostałam poprostu w zestawie świątecznym, jeszcze na Boże Narodzenie. W zestawie znajdował się: żel pod prysznic, balsam do ciała, tonik do twarzy, mleczko do twarzy, dezodorant w kulce perłowy, peeling do twarzy oraz dwufazowy płyn do demakijażu. Z tego właśnie powodu testuje ;) 

Ja sama nie jestem bardzo przekonana do produktów Nivea jeśli chodzi o ten produkt, nie widzę nic nadzwyczajnego. Żel jak żel, wolę produkty o milszych zapachach które bardziej umilają kąpiele. Myślę że nie kupiłabym raczej ponownie mimo że nie jest to jakiś zły produkt, zwyczajnie wolę inne i już niedługo pochwalę się moimi na dzień dzisiejszy ulubionymi :)

Dobrze kończę już, bo się przydlugo robi. Ale ze mnie gadała, masakra. Przepraszam za jakość postów i ewentualne błędy pisowni itp, ale wszystko robię z mobilnej aplikacji blogger, która też idealna nie jest a ja poprostu nie mam komputera.


Komentarze

Popularne posty